[1] För att använda NissanConnect-tjänsterna behöver du ett NissanConnect-användarkonto och måste registrera och logga in på appen NissanConnect Services med ditt användarnamn och lösenord. För att använda den kostnadsfria appen NissanConnect Services behöver du en smartphone med ett kompatibelt iOS- eller Android-operativsystem och ett SIM-kort med dataalternativ med ett befintligt eller separat mobiltelefonavtal mellan dig och din mobiloperatör. Alla tjänster förutsätter mobilnätstäckning.
[2] WiFi i bilen är alltid en betaltjänst tillgänglig via abonnemang. Kontakta din Nissan-återförsäljare eller [telefonnummer/e-postadress] för mer information.
[3] Anslutning av en mobiltelefon för att använda NissanConnect ska endast göras om bilen är tryggt parkerad. Användning av systemet ska alltid ske i enlighet med rådande trafiklagstiftning. Förare ska bara använda systemet när det är säkert att göra det. Användare ska vara medvetna om riskerna att användningen av handsfree-teknik kan avleda uppmärksamheten från vägen, vilket skulle kunna påverka förarens kontroll över bilen.
[4] Apple CarPlay® och Android Auto™ är tillgängliga kostnadsfritt beroende på modell och/eller klass. Kontakta din Nissan-återförsäljare eller [telefonnummer/e-postadress] för mer information.
[5] Kostnadsfria tjänster (Nissan på Google Assistant, körhistorik och analys, Nissan hjälp och assistans, assistans vid haveri, fordonsstatus, batterimanager – enbart för elfordon) är tillgängliga kostnadsfritt under en period av 7 år, beroende på modell och/eller klass. Kontakta din Nissan-återförsäljare eller [telefonnummer/e-postadress] för mer information.
Bilder och beskrivningar som visas är för vägledning. I vissa fall kan bilderna föreställa fordon som inte säljs på den svenska marknaden och inte representerar någon specifik modell, utrustningsnivå eller erbjudande. Funktionerna som visas kanske inte är tillgängliga - eller kanske inte är tillgängliga som standard utan bara som tillval. (mot en extra kostnad)
false




